lørdag, november 04, 2006

SOLSKINNSBARN



For noen fine solsikker som lyser imot meg. Av alt det vakre som Gud har skapt er mennesket det aller vakreste, og dyrebare han har skapt. Husk at du er verdifull og høyt elsket, ingen er som deg, du er unik, det finnes bare en av deg.



Har du noen gang sett noe så nydelig som disse to?
Vår yngste datter Karina har fått besøk av barnebarnet vårt Maria fra Bergen. De koser seg i hverandres selskap.



Her er vi samlet sammen med våre to vakre døtre. Bildet ble tatt da vi feiret vår 100 årsdag (50+50)i september i år. Det er ikke så ofte vi alle er samlet, siden vi bor ved Molde, Renate m/fam. bor i Bergen, og Karina i Kr.sand. Vi gleder oss veldig til julen for da skal alle komme hjem for å feire den sammen.

5 kommentarer:

Liv-Runa sa...

Hei
Så koslig å se bilder av den herlige familien deres. Må skryte litt av lillejenta deres jeg da.
Hun er bare herlig og god og vi har det så koslig noen netter med sms prat. SOLSIKKER er forresten favorittblomsten min..
Jeg bare MÅTTE snike litt , klarte ikke la vær å trykke meg inn.
Lykke til videre i bloggverdenen
Hilsen Liv Runa Fr.stad

Letta og Finn Gauseth sa...

Hei, så moro å høre fra deg Liv-Runa. Jeg må nok innrømme at jeg har vært inne å lest på bloggen din flere ganger. Du virker som ei kjempekoslig dame med Jesus i hjertet og beina på bakken, og full av humor. Vi får nok ta noen pratestunder av og til, og det er moro at du følger med på bloggen vår og kommenterer av og til. Klemz.

Ida sa...

Hei, hei! Skal si dere er flinke!! :-) Fin side og fine bilder! Det skal bli morsomt å følge med på bloggen deres. Dere er jo så glade og positive at man blir jo oppmuntret bare ved å se bilde av dere!! :-)

Nina sa...

Hei!
Fant bloggen deres via Karina sin og måtte ta en titt her!! Må bare si at dere har en fantastisk datterog jeg er så utrolig glad for å ha fått bli kjent med henne og gå i samme cellegruppe som henne!!

Hold på de gode stundene man er samlet som familie og sett kvalitet fremfor kvantitet, og så er det så godt å vite at familie er familie selv om det kommer litt avstand og tid i veien. Men så er det like hyggelig og godt hver gang må da får muligheten til å samles igjen!

Kommer nok innom bloggen her igjen.

Ha en god uke videre!

Nina

Letta og Finn Gauseth sa...

Ida og Andreas : Takk for den koslige hilsenen, og husk at dere er suverene.
Nina : Takk for hilsenen. Koslig at du og Karina er i samme cellegruppe. Lykke til videre i livet.