onsdag, september 10, 2008

Hurtigrutetur Ålesund/Geiranger mai.-08

En fin lilla blomst jeg måtte forevige.

Her fra selve Geiranger. Vi tok hurtigruta Ålesund/Geiranger t/r. En opplevelse vi anbefaler til alle.

Geiranger, med ørnesvingene i bakgrunnen.

Mektige fjell, de største enda med snø på toppene.

Flotte sjøspor etter hurtigruta.

Noen satt på akterdekket innpakket i tepper hele tiden for å ikke gå glipp av den storslåtte naturen.

Turister som skuer den vakre naturen mellom Geiranger og Ålesund.


Denne fine syrinkvisten satte jeg i en vase på verandagelenderet på hytte for å få den duse fargen fra sjøen i bakgrunnen.

Denne grønne grenen hang så fint fra et tre rett ved sjøen. Derfor de duse fine fargetonene i bakgrunnen.

Solnedgang tatt fra hytta på Gauset en vakker maikveld.

2 kommentarer:

Renate sa...

Utrolig fine bilder du tar mamma, som alltid ;-) Dette kan du virkelig!! Stolt av deg..

Klem

Letta og Finn Gauseth sa...

Tusen takk for det Renate. Jeg har jo fotodilla, så jeg har lært endel siden jeg starta. Kjempemoro hobby.