fredag, februar 02, 2007

JESU KRISTI ANTI-JANTELOV



1) Du skal vite at du er den du er fordi jeg skal bruke deg, nettopp som du er.
2) Du er elsket og verdifull, en perle i min hånd.
3) Du har fått alt hva du skal bruke for å utføre de oppgaver jeg har for deg.
4) De evner du har fått er helt spesielle, og du skal ikke sammenligne deg med andre.
5) HUSK ! Den største visdommen er å kjenne meg.
6) HUSK ! Du er like mye verdt som alle andre, jeg gjør nemlig ikke forskjell på dere.
7) Jeg har en helt spesiell oppgave for deg, som kun du kan utføre.
8) Vær god mot andre, så gleder du meg.
9) Jeg elsker deg av hele mitt hjerte.
10) HUSK ! De evner du har fått er til å glede andre med.

2 kommentarer:

Nina sa...

Hei!

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Det er bare til å bruke det jeg skriver, hvis det kan være til hjelp for noen! Hyggelig om ordene mine kan gjøre noe godt for noen!!

He en god uke!

Letta og Finn Gauseth sa...

Nina: Takk for det, og lykke til videre. Er nå i Kr.sand for å hjelpe Karina etter operasjonen. Det går i tegnspråk og fakter, og hun har blitt en kløpper til å skrive beskjeder. Går sakte og sikkert fremover, men utrolig vondt for å svelge, så matinntaket er kun flytende enda. Ha ei strålende helg.